Wlot kanału powietrznego
Aby transportować powietrze do wylotu wentylacji hamulców, niezbędny jest odpowiedni wlot. Model I30N przed liftingiem ma już kanały wlotowe w przednim zderzaku, ale kończą się one na środku nadkola. Wcześniej używaliśmy tych kanałów, aby zapobiec przypadkowemu wirowaniu powietrza w nadkolu. Teraz opracowaliśmy przedłużenie kanału powietrznego, które można zamontować przy minimalnym wysiłku i które łączy się z wylotem.
Generacja 2
Druga generacja, która jest teraz dostępna, pozwala na zachowanie kanałów OEM, ponieważ opracowaliśmy leje wlotowe do wahacza. Są one po prostu przykręcane pod wahaczem i mają otwór przez wahacz z przyłączem węża, aby połączyć powierzchnię wlotu powietrza z płytą kotwiczną za pomocą krótkiego węża powietrznego.
Zalety są oczywiste: krótszy wąż można wykorzystać, aby wygenerować mniejsze straty przepływu. Dzięki temu system jest również bardziej odporny na zużycie, a pełne uderzenia kierownicą nie powodują już uszkodzenia węża. Ostatnią zaletą jest łatwość instalacji.
Wylot kanału powietrznego
W ten sposób kierujemy przepływ powietrza na panel pod określonym kątem, aby uniknąć strat rozpraszania i maksymalnie efektywnie wykorzystać dostępną objętość powietrza. Dzięki lekkiej konstrukcji w połączeniu z malowanym proszkowo aluminium płyta kotwiczna jest wystarczająco mocna, a jednocześnie lekka i wytrzymała. Podczas i po procesie hamowania przegub zawieszenia jest poddawany ogromnemu naprężeniu cieplnemu, ponieważ znajduje się niezwykle blisko gorącej tarczy hamulcowej. Zużycie wzrasta nieproporcjonalnie. Z tego powodu ta płyta kotwiczna ma dodatkową osłonę łożyska, co zwiększa jej trwałość.
W zakresie dostawy:
1x płyta kotwiczna lewa
1x płyta kotwiczna prawa
1x kanał wlotowy lewy
1x kanał wlotowy prawy
3x wąż powietrza = 3 metry
4x zaciski węża
Ten artykuł nadaje się do
Hyundai I30N facelift i pre-facelift
Części do sportów motorowych bez homologacji drogowej Wyraźnie zaznaczamy, że żadne z oferowanych przez nas produktów nie są oryginalnymi częściami samochodowymi od producentów pojazdów BMW AG, M GmbH, MINI, VAG lub innych producentów pojazdów. Nazwy marek i modeli pojazdów służą wyłącznie do identyfikacji produktu i ich przyporządkowania do odpowiedniego typu pojazdu.
Różne modele różnią się nieznacznie położeniem kół, w połączeniu z różnymi geometriami podwozia i kombinacjami kół i opon, niemożliwe staje się dla nas objęcie wszystkich wariantów. W najgorszym przypadku koło może lekko spoczywać na podłożu przy pełnym skręcie kierownicy (co powinno mieć miejsce tylko podczas parkowania), co może nie spowodować żadnego uszkodzenia opony. W takim przypadku prosimy o powstrzymanie się od wykonywania ostatnich ¼ obrotów kierownicą.